Alla inlägg den 25 maj 2011

Av throwstar - 25 maj 2011 12:49

Jag är så sjukt trött idag, var tvungen att lägga mig och sova en stund när Loppan var på dagis. Lillkillen kommer hem i eftermiddag så förhoppningsvis är de små ute och busar under eftermiddagen. Har tänkt ta med dom på en långpromenad idag också och plocka lite blommor. Loppan fick en maskroskrans igår som hon var så glad för, men idag var det inte mycket kvar av den och Byrackan lekte sönder det som var kvar av den.

Köpte lite cola på väg hem från dagis, får se om jag kan få huvudet på plats nu.
Vill lyckas städa upp lite i kaoset här hemma som snabbt blir, önskar att jag var mer huslig men det är jag inte. Städa och diska är fruktansvärt tråkigt, men jag lagar gärna mat. Saknar mitt pysslande och handarbetande, men jag orkar inte längre, är inte barnen hemma så vill jag bara ta det lugnt och är de hemma så finns inte tid till något, önskar lite att Loppan kunde lugna sig lite och vara med och pyssla, Lillkillen är nog lugn men hans motorik gör att han tröttnar snabbt.

Tre timmar tills maken kommer hem, vill bara få ligga och hålla om honom.
Hoppas att Lillkillen kommit hem innan dess så kan jag gå ut och gå med barnen och Maken får lite lugn och ro efter jobbet.


Så mycket som snurrar i skallen och så mycket som hänger i luften, vet varken ut eller in med saker. Jag har ett otroligt kontrollbehov över mitt eget liv och nu har jag ingen kontroll alls och då får jag lite panik.

Nej, inte sitta här, tillbaka ut i köket med mig och diska klart...

Av throwstar - 25 maj 2011 05:23

Har ont i magen och ångest, även om allt är rellativt lugnt just nu så vet jag att det snart brakar lös igen. Från att gått och vänta på sms med klappande hjärta för att jag visste att det skulle vara något gulligt så går jag nu med oro och hjärtat hoppar till varje gång jag får ett sms för att det troligtvis är något som gör mig ledsen.
Hoppas att jag tar mig genom den här dagen utan att krascha helt.

Ska försöka sova ett par timmar till innan jag ska plocka upp Loppan och få iväg henne till dagis.

Presentation


En utmattad ADHD mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards