Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

arga mamman

Av throwstar - 19 maj 2011 21:04

Idag har jag varit arga mamman, tröttheten och smärtan har gjort att allt mitt tålamod varit helt bortblåst i kväll. Loppan uppförde sig skapligt när vi var iväg och handlade, är ju alltid lite jobbigt att sitta länge i bil och vi har oavsett vilket håll vi åker åt ett par mil till närmaste affär.

Hon var minst sagt studsig efter vi kom hem och jag behövde bara få vila både huvud och benet så jag gjorde popcorn för att ge henne så att hon kunde sitta och på sitt rum en stund och titta på film, när jag öppnade dörren så kände jag bara en stark lukt av bajs, då hade tokungen bajsat i sin kramislåda, var bajs i den, på golvet och på väggen och dörren, då exploderade jag och ungen åkte in i duschen och sedan fick hon skura upp allt bajs och sedan ner i badet, efter det blev det in på rummet igen och där har hon fått stanna. Jag kan ta mycket av hennes knasiga sidor och att hon alltid studsar och far, men kisset och bajset är så fruktansvärt äckligt och jag har försökt prata med henne om det, och hon lovar att inte göra det igen och ändå händer det om och om igen. Nu blev jag arg, riktigt arg och skrek och sa att hon är äcklig, en äcklig liten unge som jag inte vill se röken av mer idag. Har verkligen dåligt samvete , för jag försköker att alltid hålla mig lugn.Vet ju att det säkert är mitt fel på något sätt att hon gör så här, är ju något hon protesterar mot. Jag älskar min lilla Loppa men det här måste hon bara sluta med.

Hoppas på att jag vaknar och mår bättre i morgon så att jag får tillbaka det lugn jag ändå brukar ha. Vill ha en kul och trevlig helg med alla barnen i helgen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av throwstar - 25 maj 2011 12:49

Jag är så sjukt trött idag, var tvungen att lägga mig och sova en stund när Loppan var på dagis. Lillkillen kommer hem i eftermiddag så förhoppningsvis är de små ute och busar under eftermiddagen. Har tänkt ta med dom på en långpromenad idag också oc...

Av throwstar - 25 maj 2011 05:23

Har ont i magen och ångest, även om allt är rellativt lugnt just nu så vet jag att det snart brakar lös igen. Från att gått och vänta på sms med klappande hjärta för att jag visste att det skulle vara något gulligt så går jag nu med oro och hjärtat h...

Av throwstar - 24 maj 2011 21:24

Förstår egentligen inte varför jag slänger ut mitt privat liv här, inte för att någon vet vem jag är. Klart att mina vänner skulle känna igen mig om de läste det jag skriver, men har inte talat om för något att jag bloggar heller. Ville egentligen fö...

Av throwstar - 24 maj 2011 12:51

Lär rasa i vikt igen, helvetet jag befinner mig lär inte bli bättre den närmaste tiden. "Vi kan ta en paus och se om vi hittar tillbaka till varandra senare i livet".Jag vill då inte ha någon annan och kan vänta resten av mitt liv på att få min make ...

Av throwstar - 23 maj 2011 21:23

Jag trodde verkligen att jag ville gå upp i vikt igen, rasade 16 kg på några månader och blev lite väl mager. Kläderna jag trodde att jag aldrig skulle komma i igen sitter löst och väldigt illa, så tyckte att jag gott kunde gå upp några kilon i alla ...

Presentation


En utmattad ADHD mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards