Alla inlägg den 20 maj 2011

Av throwstar - 20 maj 2011 20:37

Var en trött Loppa jag fick dra upp i morse, hon somnade 22:30 igår och eftesom det var dagis idag så var det bara till att hoppa upp 7.30, men hon var faktiskt ganska samarbetsvillig. Hon trivs bra på nya dagiset och tycker att det är kul att gå dit, hon förklarade på vägen dit att jag var tvungen att gå hem direkt.
Nu kunde jag inte göra det för skulle prata lite med specialpedagogen och den förskoleläraren som är hennes kontaktperson där, sedan var det bara att fara hem och städa upp lite. Har sett ut som en svinstia här de sista dagarna eftesom jag varit så trött. Benet känns lite bättre idag, är blått och svullet men har inte lika ont, känns mest när jag suttit ner och ska räta på mig igen.


Behövde storhandla innan det var dags att plocka upp de stora grabbarna,så svärmor kom och tittade till Loppan de timmarna, de hade visst haft kul ihop och Loppan hade varit en riktig ängel. Jag fick en dag utan bråk med Loppan och det var skönt, hon var så trött när jag kom hem att hon bara åt lite kvällsmat och sedan slocknade hon. Lär bli tidig i morgon hon vaknar, men varit skönt att bara få ta det lite lugnt i kväll.


Kommer ha hela familjen hemma i helgen och det känns så kul, hoppas att det fina vädret håller i sig. Alla sover som vanligt utom jag, så ska ta och krypa ner i sängen bredvid den snarkande maken och göra ett försök jag också.


Presentation


En utmattad ADHD mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards