Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

mardrömmen verkar vara sann.

Av throwstar - 24 maj 2011 12:51

Lär rasa i vikt igen, helvetet jag befinner mig lär inte bli bättre den närmaste tiden.
"Vi kan ta en paus och se om vi hittar tillbaka till varandra senare i livet".
Jag vill då inte ha någon annan och kan vänta resten av mitt liv på att få min make tillbaka om han lämnar mig. Jag har hittat mitt livs kärlek, den finaste, underbaraste och sexigaste kille som vandrat på den här jorden. Jag älskar allt med honom, hans humor, utseende och även hans hetsiga humör.
Vi är så lika och vi vill få ut samma sak av livet, ska allt gå åt helvete på grund av att han mår dåligt av sitt jobb. Det är inte rättvist, vi förtjänar faktiskt att få vara lyckliga tillsammans. Båda har haft ett liv med skit och nu har vi hittat varandra men allt verkar motarbeta oss, varför?
Jag vet också att Loppan är jobbig, att han har svårt att orka med hennes ständiga studsande och höga ljudvolym, det har jag och hon är ändå min dotter.
Jag vet inte hur jag ska orka ta mig igenom det här, jag vill bara vakna ur mardrömmen.


Loppan är på värsta humöret eftersom att jag är ledsen, hon klarar ännu mindre av att hantera det här och jag vet inte vad som händer om hon förlorar pappa och sina bröder. Hon blir alltid så bråkig när jag har det jobbigt och det gör inte saker och ting lättare. Jag vill inte flytta igen, jag vill inte bli ensamstående mamma igen, jag skulle bara gråta och må skit. Han säger att jag kommer över det, jag har aldrig kännt det så här så nej, jag skulle aldrig komma över honom, jag skulle inte vilja vara vän för jag kan inte se honom utan att få röra vid honom.
Jag vill bara sluta gråta just nu och försöka vara mamma en stund.
Maken kommer hem från jobbet om ca 3 timmar, vet inte hur jag känner för det.
Jag vill bara att han ska hålla om mig, säga att han älskar mig och att han aldrig någonsin kommer att lämna mig. Han säger att han älskar mig mer än jag älskar honom, men vore det sant så skulle han aldrig ens tänka tanken på att lämna mig.

Jag hittade någon att älska som älskar mig och som delar samma framtidsdrömmar, jag kan förverkliga saker och ting själv, men hur kul är det utan honom vid min sida. Förut såg jag mig själv ensam med de här drömmarna, men nu är han en del av min framtidsdröm. Skulle han hitta någon annan att dela resten av sitt liv med så skulle jag nog inte orka resa på mig igen.
Loppan håller mig vid liv just nu, men hon räcker inte för att orka hela vägen.
Barn flyttar hemifrå och startar eget liv, jag har hittat mannen som jag vill ska finnas där när barnen är utflugna och vi kan få börja vårat liv på riktigt tillsmmans. Jag är barnledig varannan helg, det känns fullständigt meningslöst utan honom, det är tid med min make jag vill ha mer än att jag vill få vila mig från Loppan. Vad skulle jag göra själv utan barn eller make... ligga och gråta i sängen hela helgen.

Låt allt bli bra igen, jag orkar inte ett helvete till i livet.
Är bara sex månader sedan jag försökte ta livet av mig och ärret på min handled blir så uppenbart just nu, vill bara öpnna såret och låta blodet flöda igen.
Men Loppan behöver mig, hur trasig jag än är så behöver hon mig, i många år ännu.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av throwstar - 25 maj 2011 12:49

Jag är så sjukt trött idag, var tvungen att lägga mig och sova en stund när Loppan var på dagis. Lillkillen kommer hem i eftermiddag så förhoppningsvis är de små ute och busar under eftermiddagen. Har tänkt ta med dom på en långpromenad idag också oc...

Av throwstar - 25 maj 2011 05:23

Har ont i magen och ångest, även om allt är rellativt lugnt just nu så vet jag att det snart brakar lös igen. Från att gått och vänta på sms med klappande hjärta för att jag visste att det skulle vara något gulligt så går jag nu med oro och hjärtat h...

Av throwstar - 24 maj 2011 21:24

Förstår egentligen inte varför jag slänger ut mitt privat liv här, inte för att någon vet vem jag är. Klart att mina vänner skulle känna igen mig om de läste det jag skriver, men har inte talat om för något att jag bloggar heller. Ville egentligen fö...

Av throwstar - 23 maj 2011 21:23

Jag trodde verkligen att jag ville gå upp i vikt igen, rasade 16 kg på några månader och blev lite väl mager. Kläderna jag trodde att jag aldrig skulle komma i igen sitter löst och väldigt illa, så tyckte att jag gott kunde gå upp några kilon i alla ...

Av throwstar - 23 maj 2011 05:25

Så har helvetet brakat lös igen, jag kan varken äta eller sova. Ångest, ångest och ångest... Loppan kommer känna av det här och så blir allt så mycket värre för henne. Har varit så osams med henne i helgen ändå, älskade lilla Loppan hur ska det gå fö...

Presentation


En utmattad ADHD mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards