Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Rubrik saknas

Av throwstar - 19 maj 2011 15:51

Vaknade på helt fel sida idag, är fruktansvärt trött och irriterad, en typsik dag som jag verkligen int vill vara mamma och bara vill att Loppan ska hålla sig så långt borta från mig som möjligt, men är mycket mamma, mamma, mamma, MAMMA!
Just nu längtar jag till nästa helg då vi är barnfria igen, men vet att det blir bättre bara Lillkillen kommer hem för då leker hon med sin storebror och har inte så stort behov av mig. Jag vill så gärna ha ork att leka och göra något kul idag, men jag kan bara inte förmå mig till det, jag vill bara vara ifred.
Loppan blir alltid värre när jag är trött, då är hon extra studsig och mammig, de känner på sig när man är hängig, idag är det en riktig dag då hon låter konstant och står och hoppar på plats som en liten studsboll.

Men har inte bara varit tråkigt, Loppan fick köra bil förut, satt i mitt knä och styrde på grusvägen genom skogen och hon fick åka motorcykel med pappa, båda sakerna tyckte hon var jätte kul. Själv gjorde jag en rejäl vurpa med bågen och är aningen mörbultad och haltar rejält eftersom mitt skadade knä självklart tog värsta smällen, så nu kan jag inte ens köra bil för att koppla gör för ont.
Motorcykeln fick en smäll den också så det håller min make på att fixa till, hoppas att värsta verken försvinner tills helgen så att jag kan köra igen.
Mycket irriterande att jag får låta bli att köra nu, för jag tycker att det är så kul, ska bara ta det lite lugnare så att jag inte vurpar igen.

Ska försöka göra något för att få upp humöret och orka hålla igång tills Loppan sak sova, tyvärr har hon sovit en stund i bilen så hon lär nog inte somna allt för fort idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av throwstar - 25 maj 2011 12:49

Jag är så sjukt trött idag, var tvungen att lägga mig och sova en stund när Loppan var på dagis. Lillkillen kommer hem i eftermiddag så förhoppningsvis är de små ute och busar under eftermiddagen. Har tänkt ta med dom på en långpromenad idag också oc...

Av throwstar - 25 maj 2011 05:23

Har ont i magen och ångest, även om allt är rellativt lugnt just nu så vet jag att det snart brakar lös igen. Från att gått och vänta på sms med klappande hjärta för att jag visste att det skulle vara något gulligt så går jag nu med oro och hjärtat h...

Av throwstar - 24 maj 2011 21:24

Förstår egentligen inte varför jag slänger ut mitt privat liv här, inte för att någon vet vem jag är. Klart att mina vänner skulle känna igen mig om de läste det jag skriver, men har inte talat om för något att jag bloggar heller. Ville egentligen fö...

Av throwstar - 24 maj 2011 12:51

Lär rasa i vikt igen, helvetet jag befinner mig lär inte bli bättre den närmaste tiden. "Vi kan ta en paus och se om vi hittar tillbaka till varandra senare i livet".Jag vill då inte ha någon annan och kan vänta resten av mitt liv på att få min make ...

Av throwstar - 23 maj 2011 21:23

Jag trodde verkligen att jag ville gå upp i vikt igen, rasade 16 kg på några månader och blev lite väl mager. Kläderna jag trodde att jag aldrig skulle komma i igen sitter löst och väldigt illa, så tyckte att jag gott kunde gå upp några kilon i alla ...

Presentation


En utmattad ADHD mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards